Czech English  Přihlásit / Registrovat Facebook Twitter

Společenské hry

Potřebujte zábavnou formou někoho něco naučit? Chcete mít originální reklamní produkt nebo dárek? Hodilo by se Vám nějaké oživení pro Vaši kampaň? Zamyslete se, jestli právě společenská hra by pro Vás nebyla tím pravým řešením.

Na zakázku, tzv. na „klíč“ vyrábím hry pro reklamní, propagační nebo osvětové účely.

Naše spolupráce by mohla vypadat takto:
Navrhnu pro Vás zcela nový herní systém maximálně zohledňující specifika vaší zakázky a možnosti vašeho rozpočtu. Poté připravím technické řešení a domluvíme se na kvalitě komponent. Následně vytvořím model hry, který si budete moci vyzkoušet. Jakmile odsouhlasíte model hry, převléknu hru do atraktivního grafického designu a zajistím její kompletní výrobu. Příběh končí ve chvíli, kdy Vám dodám perfektní hotové hry ve smluvené lhůtě.

Velkou pozornost věnuji vývoji herního systému. Potřebuji znát cílovou skupinu, téma, účel hry a váš rozpočet a na tomto základě vám vytvořím zcela originální herní systém na míru. Všechny systémy důkladně testuji.

Neméně důležitá je i grafická stránka hry. Vaše hra bude mít moderní atraktivní design odpovídající zaměření hry. Spolupracuji se talentovanými českými výtvarníky. Mohu Vás ujistit, že pro vaši hru najdeme ideální grafické řešení. Budete-li chtít, sami si můžete vybrat z širokého portfolia výtvarníků.

Ke všem osvětovým projektům přistupuji zodpovědně. Je pro mne samozřejmostí nastudování potřebné dokumentace, spolupráce s odborníky a důkladné seznámení se s danou problematikou.

V případě reklamy či propagace formou společenské hry se od jiných firem výrazně a zásadně liším v přístupu k takovému zadání. Jiné firmy využívají hry většinou pouze jako reklamní plochy k potisku. Já se však snažím reklamu zakomponovat do herního systému tak, že se stane přirozenou součástí hry. Takto koncipovaná reklama je o mnoho účinnější. Je nenásilná a nevtíravá. Je interaktivní. Je podávaná v kontextu a souvislostech. Člověk se při hře stává její součástí i spolutvůrcem. Je to reklama zažitá a zábavná, tedy nejpůsobivější.